Stručná pravidla poskytování služebPravidla poskytování služeb

Vytvoření, změny a zrušení objednávky služeb

1. Zájemce o konzultaci se objednává zpravidla sám prostřednictvím online rezervačního systému na webových stránkách, kde vytvoří rezervaci požadovaného termínu. Rezervace je závazná!

2. Zájemce může bezplatně rezervaci zrušit nebo změnit nejméně 48 hodin před plánovaným začátkem konzultace. Do lhůty se nezapočítávají víkendy ani svátky.

3. Ve výjimečných případech může po domluvě se zájemcem rezervaci termínu vytvořit terapeut. Rezervace vytvořená terapeutem na přání zájemce o službu je pro zájemce rovněž závazná. Pro změny platí stejné podmínky jako v čl. 2

 

Storno

4. Pokud zájemce zmešká lhůtu pro zrušení nebo změnu objednané konzultace (viz čl. 2), je povinen uhradit plnou cenu objednané služby. (Již provedená úhrada služby se v takovém případě nevrací.)

5. Na důvody nevyužití objednané konzultace, resp. jejího pozdního zrušení, se nebere zřetel. Zájemce o služby okamžikem vytvoření objednávky přijímá zodpovědnost za všechna rizika i jím nezaviněné překážky, které mu mohou znemožnit se na konzultaci dostavit.

6. Pokud zruší objednaný termín konzultace terapeut, nabídne zájemci o službu bez prodlení nejbližší možné náhradní termíny. Pokud zájemce o službu nebude s náhradními termíny souhlasit, má právo na vrácení plné finanční částky za zrušenou konzultaci.

PŘEČTĚTE SI

Všeobecné obchodní podmínky

PŘEČTĚTE SI

Zásady uchování osobních údajů

Průběh a délka spolupráce

7. Každý zájemce o služby zahajuje a ukončuje spolupráci svým svobodným rozhodnutím. Podle svého uvážení volí frekvenci docházení na konzultace. Při akutních problémech je doporučený odstup mezi konzultacemi 1 – 2 týdny. Při méně naléhavých problémech 3 – 4 týdny. Lze se objednávat také nárazově a nepravidelně.

8. Délku spolupráce nelze určit dopředu. Závisí na mnoha okolnostech. Někdy i u složitého problému postačí jen několik setkání, jindy je třeba delší série konzultací. Průměrná délka spolupráce se pohybuje mezi 5 – 15 setkáními. Spolupráce končí v okamžiku, kdy se klient rozhodne, že na problém již stačí sám.

Dotazníky, nahrávky a shromažďování osobních údajů

9. Pro zájemce o konzultace a pro klienty je na webu k dispozici vstupní a závěrečný online dotazník. Vstupní dotazník vyplněný před prvním osobním
kontaktem usnadňuje zahájení spolupráce a zvyšuje efektivitu prvního setkání. Závěrečný dotazník je důležitý pro stálé zkvalitňování služeb. Oba dotazníky slouží ke statistickým analýzám.

10. Z konzultací pořizuji pro sebe a pro své klienty audio záznamy. Slouží pro zintenzivnění terapeutického efektu konzultací a pro intervizní a supervizní účely. Na požádání každému klientovi audio záznam jeho konzultace zasílám emailem. Třetím osobám není záznam zpřístupněn.

11. Osobní údaje získané z rezervačního systému, dotazníků, vzájemné korespondence a z audionahrávek jsou uchovávány v zabezpečené elektronické formě. Na požádání klienta je možné je smazat.